Mustafa Kemal ATATÜRK

Politikalar

KALİTE POLİTİKAMIZ

1890’dan günümüze kadar gelen İnegöl Ticaret ve Sanayi Odası kimliğinin bilinci, güçlü kurum kültürü ve profesyonel yönetim anlayışıyla, ilgili kanun ve mevzuatlarla kendisine verilmiş olan görev ve sorumluluklar çerçevesinde;
•    Üyelerin memnuniyetini esas alan, bürokratik sorunlardan uzak, hizmet odaklı davranmayı,
•    İlçenin ve dolayısıyla ülkenin gelişmesi ve refah düzeyinin yükseltilmesi amacıyla üyelerinin çağın gereği olan beklentilerini, nitelikli, etkin, verimli ve hızlı üreterek karşılamayı,
•    Dünyadaki değişim ve gelişimi izleyerek özel sektörün küresel ölçekte üretimi ve markalaşmasında çözüm ortağı olmayı,
•    Üyelerine teknoloji, pazarlama, kalite, dış ticaret, markalaşma ve talep ettikleri konularda bilgilendirme ve eğitim organizasyonları düzenlemeyi,
•    Çağdaş kalite anlayışındaki gelişmeler ışığında üyelerin ve personelin önerileri ile kalite yönetim sisteminin etkinliğini sürekli iyileştirmeyi,
•    İnsan kaynağına; başarının ve takım çalışmasının teşvik edildiği, desteklendiği ortamı sağlamayı amaç edinmiştir.

18.09.2012

 

Yavuz UĞURDAĞ

Yönetim Kurulu Başkanı


HABERLEŞME POLİTİKAMIZ

İnegöl Ticaret ve Sanayi Odası Haberleşme Politikasının amacı; 1890 yılından gelen köklü geçmişi, güçlü kurum kültürü ve profesyonel yönetim anlayışıyla üyelerinin ve bölgenin ekonomik ve sosyal gelişimine katkı sağlamaktır.

İnegöl Ticaret ve Sanayi Odası yasal mevzuatlar başta olmak üzere, misyon ve vizyonunun addettiği görev ve sorumlulukların bilincinde, gelişen ve değişen şartlara uyumlu hizmet anlayışı içerisinde “Etik Değerleri” Haberleşme Politikasının merkezine almıştır.

Bu perspektif ile İnegöl Ticaret ve Sanayi Odası iletişim faaliyetlerinde açık, şeffaf, dürüst, anlaşılabilir, uzlaşmacı ve birleştirici bir yaklaşım sergilemeyi esas alır.

İnegöl Ticaret ve Sanayi Odası bu anlayış ile;

  • Üyelerinin ve paydaşlarının ihtiyaç duyduğu bilgiyi en uygun iletişim araçları ile doğru zamanda hedef kitleye ulaştırmayı,
  • Paydaşları ile sürekli iletişim halinde kalarak üyeleri için bilgi ağı oluşturmayı,
  • Yazılı, görsel ve dijital medyayı etkin bir şekilde kullanmayı amaç edinmiştir.

BAŞKANIN MESAJI
ETKİNLİK TAKVİMİ
E-BÜLTEN
ANKET
Duyurularımızdan Nasıl Haberdar Oluyorsunuz?

Resmi Gazete'nin 9 Haziran 2021 tarih ve 31506 no'lu sayısında yayımlanarak yürürlüğe giren 7326 Sayılı Bazı Alacakların Yeniden Yapılandırılması ile Bazı Kanunlarda Değişiklik Yapılması Hakkında Kanun uyarınca; üyelerimizin geçmiş dönem ödenmemiş olan yıllık aidat borçlarına yönelik yapılandırma olanağı getirilmiştir.

Geçmiş dönemlere isabet eden tutarlara ait tahakkuk etmiş olan gecikme zamları anapara ödemesi kapsamında tahsil edilmeyecektir.

Söz konusu yapılandırmadan yararlanmak isteyen üyelerimizin, en geç 31 Ekim 2021 tarihine kadar ekte sunulan dilekçe ile bizzat Odamıza gelerek ve/veya üyelik sisteminden online olarak yapılandırma müracaatlarını gerçekleştirmeleri gerekmektedir.

Kanun kapsamındaki borçlar için yapılandırmaya başvuran üyelerimizin borç taksitlerinin birincisini kanunun yayımlandığı tarihi takip eden dördüncü ayın sonuna kadar (İlk Taksit Tarihi: 30 Kasım 2021), kalanını ise aylık dönemler hâlinde ve azami toplam altı eşit taksitte (Son Taksit Tarihi: 30 Nisan 2022) ödemesi gerekmektedir.

Azami altı taksite kadar olan yapılandırma hakkının ne şekilde kullanılacağını üye yapacağı başvurusunda kendi belirleyecektir.

Üye tarafından belirlenecek olan taksit adedi, ödenecek toplam borç tutarını değiştirmeyecektir.

Üyeler, toplam anapara borç tutarını yukarıda belirtilen taksit sürelerini geçmemek üzere kredi kartı ile de taksitlendirebileceklerdir.

Üyeler, 31 Ekim 2021 tarihine kadar başvuruda bulunacaklardır.

Başvuru Odamıza aşağıda örneği bulunan dilekçe ile fiziksel olarak yapılabileceği gibi, "https://ebelge.tobb.org.tr" adresinden veya E-devlet kapısı (https://www.turkiye.gov.tr) üzerinden Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği-Kimlik Doğrulama Hizmetleri - TOBB Oda/Borsa Üye Bilgi Sistemi linki kullanılarak yapılabilecektir.

Başvurularda, yapılandırma kapsamında kaç taksit talep edildiğinin belirtilmesi gerekmektedir.

Dilekçe örneği için linke tıklayınız.