Mustafa Kemal ATATÜRK
Ticarette Müşteri Kazanımı ve İzleme Teknikleri Eğitimi

TİCARETTE MÜŞTERİ KAZANIMI VE İZLEME TEKNİKLERİ  EĞİTİMİ - 28 ARALIK 2021

Günümüzde her organizasyon satış yapmakta iken bu satışların yapılabilmesi için önce Pazarlama fonksiyonlarının organizasyonlar tarafından benimsenmesi, müşteri kavramının ve kimlere satış yapılabileceğinin kararlaştırılması ve doğru bir pazar sunumu ile müşteri memnuniyeti ilkesini benimsemesi gerekmektedir. Buna istinaden Ticarette Müşteri Kazanımı ve İzleme Teknikleri konusu katılımcı grupla tartışılacak olup, genel değerlendirme yapılacaktır.

Ticari faaliyette bulunacak kişilerin müşteri kazanımlarını artırmaları ve akabinde izleme teknikleri ile ticaretlerindeki sürekliliği sağlayabilmeleri adına düzenlenen sertifikalı eğitim programı, Eğitmen Murat Ünver tarafından 28 Aralık Salı günü 10:00-16:30 saatleri arasında Odamız Konferans Salonu'nda ücretsiz olarak gerçekleştirilecektir.

Kimler Katılmalı: Organizasyonların pazarlama ve satış birimleri çalışanları.

Seminere kayıt için son tarih 27 Aralık 2021 Pazartesi günüdür.

Seminere katılım linki için tıklayınız.

 

EĞİTİM PROGRAMININ İÇERİĞİ:

1. TANIMLAR

1.1. Mal / Ürün

1.2. Pazar / Pazarlamacı

1.3. Müşteri

2. MÜŞTERİYE DETAYLI BİR BAKIŞ

2.1. Gerçek müşteriniz kim?

2.2. Kalifiye müşteri kavramı

3. NEREDE BU MÜŞTERİ?

3.1. Yurt içindeki müşteriyi bulma

3.2. Yurt dışındaki müşteriyi bulma

3.3. Müşterilere ulaşmada geleneksel ve yenilikçi yollar

4. MÜŞTERİ SİZE NASIL UŞALACAK?

4.1. Müşteri ilişkileri kavramına giriş

4.2. Kanallar…

5. POST SATIŞ DÖNEMİ

5.1. Müşteri ne bekler?

5.2. Müşteri memnuniyeti ve aşamaları

5.3. “Her şikâyet bir armağandır”

5.4. NPS

6. GENEL DEĞERLENDİRME

 

EĞİTMEN: MURAT ÜNVER

26 Mayıs 1969 Ankara doğumlu olan Murat ÜNVER, Fransızca eğitimini aldığı Ankara Tevfik Fikret Lisesi’nin ardından, ODTÜ F.E.F. Fizik bölümünde okudu. Çalışma hayatıyla, aile işletmesinde lise yıllarında tanışan ÜNVER, üniversite yıllarında turizm sektörüne ilgi duyarak, ön büro, tur operatörlüğü, yurtdışı tur rehberliği yaptı. İlk girişimcilik örneğini, üniversitede çeşitli parti ve sair eğlence organizasyonları, Galatasaray’ın uluslararası karşılaşmalarına sponsorlar bularak, onların reklâm filmlerini de çektirip göstererek, dev ekranlarda ODTÜ’de gösterilmesi gibi birçok işler yaparak sergiledi. NATO bünyesinde Belçika’da tamamladığı askerlik hizmetinin ardından, sektöründe lider kuruluşlarda satış ve pazarlama bölümlerinde çalıştı. Porselen sektörünün lider kuruluşlarından olan Porland Porselen’de Satış Şefliği’nden, Genel Satış Müdür’lüğüne kadar çeşitli kademelerde çalıştı. Porland’daki çalışma hayatına bir ara iki sene kadar ara vererek Trans Teknik Büro Sistemleri A.Ş. İzmir Bölge Müdürlüğü görevini yürüttü. Yaklaşık 6-altı- sene süren bu çalışmaları esnasında bayi yönetimi, satış ve pazarlama planları ve bütçelemesi ile bütçe uygulaması, perakende satış mağazacılığı alanlarında aktif olarak rol aldı. 2004 senesinin başı itibariyle, on beş yılı aşkın ve çok çeşitli sektör ve alanlardaki deneyim tecrübelerini paylaşmakta.

Murat ÜNVER ayrıca bazı AB projelerinde, ZAFER, MARKA Kalkınma Ajansları desteğiyle yürütülen bazı projelerde mentor ve eğitmen olarak aktif rol almıştır. Bunların yanı sıra, 360 saatlik teorik Satış Uzmanı Yetiştirme Projesinin müfredatını da hazırlayarak eğitmenliğini diğer çalışma arkadaşları ile birlikte yürütmüştür.

T.C. Özyeğin Üniversitesi Girişimcilik Merkezi projelerinden olan GoldmanSachs "10.000 Kadın Girişimci Projesi"nde danışman olarak rol almış olup; üç senedir Startupbootcamp İstanbul'un girişimcilerine iletişim, beden dili ve sunum becerileri konularında eğitmenlik ve koçluk da yapmaktadır. TÜGİM Tüm Girişimci ve İş Mentorları Derneği'nin kurucu üyelerindendir.

Eğitmenliğin yanı sıra, satış, pazarlama ve yönetim danışmanlığı, mentorluk ve profesyonel koçluk faaliyetlerini de yürüten ve bir kız babası olan ÜNVER, iyi derecede Fransızca ve İngilizce biliyor.

 

Yayınlanma Tarihi: 23-12-2021

BAŞKANIN MESAJI
ETKİNLİK TAKVİMİ
E-BÜLTEN
ANKET
Duyurularımızdan Nasıl Haberdar Oluyorsunuz?