Mustafa Kemal ATATÜRK

İdari İşler Müdürlüğü

İdari İşler Müdürlüğü Görev, Sorumluluk ve Yetkileri:

• Akreditasyon Sistemi, Kalite Politikası ve Kalite Hedefleri doğrultusunda çalışmak.

• Görev alanı: İdari İşler, Yazı İşleri, Kararlar, Bilgi İşlem, Özel Kalem, Kalite ile Genel Sekreterlikçe verilecek görevler.

• Üye talep, beklentilerini ve şikayetlerini kayıt altına alıp Kalite Yönetim Temsilcisi'ne bildirmek.

• Faaliyeti sırasında meydana gelen uygunsuzluklarda Uygun Olmayan Ürün/Hizmet prosedürüne göre hareket etmek.

İdari İşler Müdürlüğü İletişim:
Hakan İPEK – İdari İşler Müdürü
h.ipek@inegoltso.org.tr
Tel: 0 224 714 82 60 - 150 Faks: 0 224 714 98 59
Mesut ŞAHAR - Özel Kalem
m.sahar@inegoltso.org.tr
Tel: 0 224 714 82 60 - 153 / 201 Faks: 0 224 714 98 59
İlknur HAKSEVER - Uzman Yard. (Kalite ve Kararlar)
i.haksever@inegoltso.org.tr
Tel: 0 224 714 82 60 - 151 Faks: 0 224 714 98 59
Salih SEVİM - Destek Personeli
Tel:0 224 714 82 60 - 102 Faks: 0 224 714 98 59
Meryem YAŞAR - Hizmetli
Tel:0 224 714 82 60 - 102 Faks: 0 224 714 98 59
Onur ÖZER - Şoför
Tel:0 224 714 82 60 - 102 Faks: 0 224 714 98 59

BAŞKANIN MESAJI
ETKİNLİK TAKVİMİ
E-BÜLTEN
ANKET
Duyurularımızdan Nasıl Haberdar Oluyorsunuz?

Resmi Gazete'nin 9 Haziran 2021 tarih ve 31506 no'lu sayısında yayımlanarak yürürlüğe giren 7326 Sayılı Bazı Alacakların Yeniden Yapılandırılması ile Bazı Kanunlarda Değişiklik Yapılması Hakkında Kanun uyarınca; üyelerimizin geçmiş dönem ödenmemiş olan yıllık aidat borçlarına yönelik yapılandırma olanağı getirilmiştir.

Geçmiş dönemlere isabet eden tutarlara ait tahakkuk etmiş olan gecikme zamları anapara ödemesi kapsamında tahsil edilmeyecektir.

Söz konusu yapılandırmadan yararlanmak isteyen üyelerimizin, en geç 31 Ekim 2021 tarihine kadar ekte sunulan dilekçe ile bizzat Odamıza gelerek ve/veya üyelik sisteminden online olarak yapılandırma müracaatlarını gerçekleştirmeleri gerekmektedir.

Kanun kapsamındaki borçlar için yapılandırmaya başvuran üyelerimizin borç taksitlerinin birincisini kanunun yayımlandığı tarihi takip eden dördüncü ayın sonuna kadar (İlk Taksit Tarihi: 30 Kasım 2021), kalanını ise aylık dönemler hâlinde ve azami toplam altı eşit taksitte (Son Taksit Tarihi: 30 Nisan 2022) ödemesi gerekmektedir.

Azami altı taksite kadar olan yapılandırma hakkının ne şekilde kullanılacağını üye yapacağı başvurusunda kendi belirleyecektir.

Üye tarafından belirlenecek olan taksit adedi, ödenecek toplam borç tutarını değiştirmeyecektir.

Üyeler, toplam anapara borç tutarını yukarıda belirtilen taksit sürelerini geçmemek üzere kredi kartı ile de taksitlendirebileceklerdir.

Üyeler, 31 Ekim 2021 tarihine kadar başvuruda bulunacaklardır.

Başvuru Odamıza aşağıda örneği bulunan dilekçe ile fiziksel olarak yapılabileceği gibi, "https://ebelge.tobb.org.tr" adresinden veya E-devlet kapısı (https://www.turkiye.gov.tr) üzerinden Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği-Kimlik Doğrulama Hizmetleri - TOBB Oda/Borsa Üye Bilgi Sistemi linki kullanılarak yapılabilecektir.

Başvurularda, yapılandırma kapsamında kaç taksit talep edildiğinin belirtilmesi gerekmektedir.

Dilekçe örneği için linke tıklayınız.