Mustafa Kemal ATATÜRK
2030 Global Pazarlama Trendleri (Pande Pazarlama)

Sayın Üyemiz,

“2030 Global Trendler (Pande Pazarlama)” konulu eğitim programı 30 Eylül 2021 tarihinde 10:00-17:30 saatleri arasında İnegöl Ticaret ve Sanayi Odası Konferans Salonu’nda gerçekleştirilecektir.

İlgili eğitim süresi 1 gün olup eğitim ücretsizdir. (Son Başvuru 29 Eylül 2021)

(Eğitim başvuru formu aşağıda yer almaktadır. Pandemi tedbirleri nedeniyle, eğitime kayıt zorunluluğu bulunmaktadır.)

Eğitim Tanımı: Pandemi süreciyle hepimizin hayatında bir çok şey değişti. Doğal olarak global trendler, pazarlama teknikleri, işletmelerin belirsizlikler karşısında aldığı tutumlar ve belirsizliklerin getirdiği sorunlar ile başa çıkabilme eğitimde 2030 için hedef koyan ve ölçek büyüten işletmeler için yeni trendler ve pande pazarlama konusu ele alınacaktır. 

Eğitimin Amacı: Pazarlamada değişen araç ve yöntemler ve belirsizlik ile karşılaşmadan önlem almaya yönelik bölgemizde ki işletmeleri 2030 global trendleri ile hazırlamayı amaçlayan eğitim, işletmelere yeni nesil pazarlama araçlarını tanıtmak, pandemi sonrası süreç ve pandeminin getirdikleri ile nasıl başa çıkılabileceği ve gelecekte bizi nelerin beklediğini konu alarak işletmeleri geleceğin trendleri ile tanıştırmaktadır.

Türkiye’de ve dünyada 2030 yılına kadar gerçekleşmesi beklenen değişimler çerçevesinde katılımcıların bilinçlendirilmesi, sektörlerine göre  belirsizliğin belli oranlarda ortadan kaldırılması amaçlanmaktadır.

Eğitimin Programı:

10:00-11:15 1. Oturum

Pazarlamada değişen araçlar ve yöntemler I

11:15-11:30 Ara

11:30-12:30 2. Oturum

Pazarlamada değişen araçlar ve yöntemler II

12:30-14:00 Öğle Yemeği

14:00-15:15 3. Oturum

Belirsizlik ile karşılaşmadan önlem alma ve strateji belirleme konuları I

15:15-15:30 Ara

15:30-17:30 4. Oturum

Belirsizlik ile karşılaşmadan önlem alma ve strateji belirleme konuları II

*Eğitim programı taslaktır. Eğitim esnasında, pandemi koşulları ve eğitimin ilerleyiş sürecine göre değişiklik gösterebilir.

 

Eğitmen: HAKAN ASLAN

EĞİTİM HAYATI

  • İşletme Doktora 2013-2018 / Bahçeşehir Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İstanbul
  • Küresel Politika ve Uluslararası İlişkiler Yüksek Lisans 2011-2013 / Bahçeşehir Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İstanbul
  • İşletme Yüksek Lisans 2008-2011 / Bahçeşehir Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İstanbul
  • B.A. İşletme Yüksek Lisansı 2000-2004 / Trakya Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, Edirne
  • Maltepe Anadolu Lisesi 1993-2000

İŞ HAYATI

  • Bahçeşehir Üniversitesi Pazarlama Koordinatörü / Sosyal Bilimler Enstitüsü 07/11 – devam ediyor.
  • Lisansüstü programlar için yeniden yapılandırılmış pazarlama ve PR süreçleri.
  • Enstitülerin pazarlama ve PR faaliyetlerini yönetti.
  • Alarko Holding A.Ş., Denizbank A.Ş., Turkcell ve GYODER için özel olarak hazırlanmış kurumsal MBA programlarını geliştirdi ve koordine etti.
  • Türkiye'nin ilk uluslararası lisansüstü programı olan Global MBA'i başlatmış ve programın PR faaliyetlerini yönetmiştir.
  • Lisansüstü Programlarda Öğretim Görevlisi / Bahçeşehir Üniversitesi 06/2016-günümüz
  • Eğitim Programlarında Öğretim Görevlisi / Öğretim Görevlisi / Bahçeşehir Üniversitesi 07/2011-2015
  • Turkcell çalışanları için “Turkcell’le Uzmanlaşıyorum” programında Pazarlama dersleri verdi.
  • İşletmeye Giriş, Bahçeşehir Üniversitesi 2013-2014
  • Pazarlama Yönetimi, Bahçeşehir Üniversitesi 2012-2014
  • Global İşletme Yönetimi, Bahçeşehir Üniversitesi 2011-2013
  • Takım Lideri / Vista Turizm 07/2010-06/2011
  • Çağrı merkezi satış birimi için yeni bir performans yönetim sistemi geliştirildi ve uygulandı.
  • Satış ekiplerinin iş süreçlerini tasarladı ve geliştirdi. Müşteri ilişkileri aracılığıyla satış ekiplerini eğitmek.
  • Çağrı merkezi satış birimi takım bazlı olarak yeniden yapılandırıldı.
  • Özel müşteri portföyünü yönetmiştir.

Eğitimin Başvuru Formu:

Yayınlanma Tarihi: 22-09-2021

BAŞKANIN MESAJI
ETKİNLİK TAKVİMİ
E-BÜLTEN
ANKET
Duyurularımızdan Nasıl Haberdar Oluyorsunuz?

Resmi Gazete'nin 9 Haziran 2021 tarih ve 31506 no'lu sayısında yayımlanarak yürürlüğe giren 7326 Sayılı Bazı Alacakların Yeniden Yapılandırılması ile Bazı Kanunlarda Değişiklik Yapılması Hakkında Kanun uyarınca; üyelerimizin geçmiş dönem ödenmemiş olan yıllık aidat borçlarına yönelik yapılandırma olanağı getirilmiştir.

Geçmiş dönemlere isabet eden tutarlara ait tahakkuk etmiş olan gecikme zamları anapara ödemesi kapsamında tahsil edilmeyecektir.

Söz konusu yapılandırmadan yararlanmak isteyen üyelerimizin, en geç 31 Ekim 2021 tarihine kadar ekte sunulan dilekçe ile bizzat Odamıza gelerek ve/veya üyelik sisteminden online olarak yapılandırma müracaatlarını gerçekleştirmeleri gerekmektedir.

Kanun kapsamındaki borçlar için yapılandırmaya başvuran üyelerimizin borç taksitlerinin birincisini kanunun yayımlandığı tarihi takip eden dördüncü ayın sonuna kadar (İlk Taksit Tarihi: 30 Kasım 2021), kalanını ise aylık dönemler hâlinde ve azami toplam altı eşit taksitte (Son Taksit Tarihi: 30 Nisan 2022) ödemesi gerekmektedir.

Azami altı taksite kadar olan yapılandırma hakkının ne şekilde kullanılacağını üye yapacağı başvurusunda kendi belirleyecektir.

Üye tarafından belirlenecek olan taksit adedi, ödenecek toplam borç tutarını değiştirmeyecektir.

Üyeler, toplam anapara borç tutarını yukarıda belirtilen taksit sürelerini geçmemek üzere kredi kartı ile de taksitlendirebileceklerdir.

Üyeler, 31 Ekim 2021 tarihine kadar başvuruda bulunacaklardır.

Başvuru Odamıza aşağıda örneği bulunan dilekçe ile fiziksel olarak yapılabileceği gibi, "https://ebelge.tobb.org.tr" adresinden veya E-devlet kapısı (https://www.turkiye.gov.tr) üzerinden Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği-Kimlik Doğrulama Hizmetleri - TOBB Oda/Borsa Üye Bilgi Sistemi linki kullanılarak yapılabilecektir.

Başvurularda, yapılandırma kapsamında kaç taksit talep edildiğinin belirtilmesi gerekmektedir.

Dilekçe örneği için linke tıklayınız.